دلایل شایع خرابی سیستم سپتیک تانک

سیستم سپتیک تانک:

اگر چه سیستم سپتیک تانک یک جزء اساسی سیستم فاضلاب خانه شما است، اما هیچ چیز به اندازه تجربه خرابی آن ناخوشایند نیست. رفع آن معمولاً نا مرتب، خطرناک و گران است.

با این حال، درک عوامل مختلفی که می تواند در خرابی سیستم سپتیک تانک شما موثر باشد و برداشتن اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آن ها برای صاحب خانه بسیار مفید است.

در اینجا برخی از علائم رایج خرابی سیستم سپتیک تانک وجود دارد:

·        پشتیبان فاضلاب.

·        بوی بد یا توهین آمیز اطراف حیاط شما.

·        هنگام خیس شدن زمین، مشکلات مکرر در زهکش های شما وجود دارد.

·        تخلیه آبکش ها زمان زیادی می برد.

·        لکه های بد بو و مرطوب اطراف حیاط شما.

·        پمپاژ عادی سپتیک تانک.

·        چمن سبز تر روی سپتیک تانک یا اطراف آن.

اگر پرچم های قرمز بالا را در مورد سیستم سپتیک تانک خود مشاهده کرده اید، تماس با لوله کش از سپتیک تانک را به تعویق نیندازید. ما از نظر بازرسی سیستم عفونی، عیب یابی سیستم سپتیک تانک، نصب و تعمیرات از نظر موقعیت و تجربه کافی برخوردار هستیم. علاوه بر این، شما بدون هزینه، هیچ تعهدی قیمت دریافت خواهید کرد و جالب است که خدمات ما ذره ای از چک یا درآمد تأمین اجتماعی شما نخواهد گرفت.

دلایل خرابی سیستم سپتیک تانک:

·        اضافه بار هیدرولیکی:

ورود آب زیاد به سیستم سپتیک تانک یکی از دلایل عمده خرابی سیستم سپتیک تانک است. در حالی که برای بازسازی یا گسترش خانه خود برنامه ریزی می کنید، صاحبان خانه باید سعی کنند ظرفیت سیستم سپتیک تانک خود را ارتقا دهند.

هر سیستم سپتیک تانک دارای یک طراحی خاص برای میزان دبی است که قطعاً هنگامی که خانه خود را گسترش می دهید تا افراد بیشتری را در آن جای دهد و احتمالاً ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سایر وسایل استفاده از آب را اضافه کنید، تغییر می کند.

یکی دیگر از دلایل اضافه بار هیدرولیکی در سیستم، تخلیه طوفان در سپتیک تانک است. این امر باعث ایجاد آب بیش از حد در سپتیک تانک می شود و روند بی هوازی را که باعث تجزیه زباله در سیستم می شود، مختل می کند.

·        نصب یا ساخت ضعیف سپتیک تانک:

یک سیستم سپتیک تانک که بدون در نظر گرفتن نیاز های فضایی، میزان جریان فاضلاب و شرایط خاک طراحی شده است، می تواند در هر زمان از کار بیفتد. قبل از نصب سیستم سپتیک تانک، باید توسط متخصصان ارزیابی خاک انجام شود تا درجه خاک و مکان های تخلیه ضعیف شناسایی شود.

طراحی و ساخت نا مناسب سیستم های سپتیک تانک یا استفاده از مواد فرومایه باعث کاهش طول عمر سیستم می شود.

برای اطمینان از این که سپتیک تانک شما در آینده قابل پیش بینی بدون مشکل طراحی و نصب شده است، با لوله کش های متخصص سپتیک تانک تماس بگیرید.

رانندگی، سنگفرش یا ساخت و ساز از روی مخزن سپتیک

رانندگی روی مخزن سپتیک تانک برای عملکرد و طول عمر آن مضر است. وقتی ماشین ها، تجهیزات سنگین یا کامیون ها اجازه پارک یا عبور از سیستم جذب را دارند، ممکن است لوله ها و سایر اجزای آن آسیب ببینند. در صورت عدم بررسی، خاک ممکن است در اثر سوء استفاده متراکم شده و فاضلاب تصفیه نشده در معرض آن قرار گیرد.

صاحبان خانه همچنین باید از گسترش سازه ها بر روی سپتیک تانک منصرف شوند زیرا این امر سیستم را تحت فشار قرار داده و از نگهداری جلوگیری می کند.

·        نگهداری و پمپاژ نامناسب:

سیستم سپتیک تانک مانند سایر وسایل یا اجزای موجود در ملک شما به نگهداری نیاز دارد. انتظار می رود که سیستم سپتیک تانک هر 3 تا 5 سال پمپاژ شود (البته این امر به کاربری آن بستگی دارد). همچنین، اگر متوجه شدید که سیستم سپتیک تانک شما مانند گذشته کار نمی کند، باید به افراد حرفه ای اجازه دهید تا بازرسی کنند.

با این حال، راه حل برای خرابی سیستم سپتیک تانک رفع سریع نیست. شما برای تعیین علت ایجاد مشکل و ارائه تعمیرات کارآمد به یک متخصص نیاز دارید. اگر با سیستم سپتیک تانک خود مشکلی دارید، می خواهید سیستم لوله کشی خود را ارتقا دهید، با کارشناسان شرکت پایپ ایران تماس بگیرید.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان سپتیک تانک پلی اتیلن نیاز دارید؟

لوله کشی های متخصص شرکت پایپ ایران، همیشه و در همه وقت برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند.

کتابچه راهنمای دارندگان سیستم سپتیک تانک:

هیچ کس قصد ندارد هزینه سپتیک تانک را داشته باشد. این که سیستم سپتیک تانک شما جدید باشد یا خراب باشد، این کتابچه راهنما برای هر صاحب خانه لازم است.جهت مشاهده کتابچه راهنما به وبسایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه نمایید. علل را بشناسید و راه حل هوا دهی کنترل شده سپتیک تانک را در سیستم عفونی و سپتیک تانک خود کشف کنید.

سپتیک تانک یک دارایی مهم است، به همین دلیل بسیار مهم است که شما روی مواد مناسب سرمایه گذاری کنید. به دنبال سپتیک تانک پلی اتیلن هستید؟ به وبسایت سپتیک تانک پایپ ایران مراجعه نمایید.

امروز با یک پیشنهاد رایگان و همراه با تعهد از طریق تلفن یا فرم درخواست آنلاین با محصولات گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سپتیک تانک و سایر محصولات پلی اتیلنی پیش ساخته، تولید سپتیک تانک و اطلاع از قیمت سپتیک تانک با کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.



Comments

Popular posts from this blog

چگونه بازرسی سیستم سپتیک تانک می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند؟