چگونه بازرسی سیستم سپتیک تانک می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند؟

سیستم سپتیک تانک عمومی:

سیستم سپتیک تانک شما یک ابزار نامرئی در خانه شما است. هر زمان که توالت را شستشو می دهید، وان را تخلیه می کنید یا ظرف های زیادی را در ماشین ظرفشویی خودکار می ریزید، مواد مایع و جامد را به سیستم سپتیک تانک خود اضافه می کنید. فراموش کردن آن کشتی بزرگ و فولادی که در زیر زمین فرو رفته تا روز حباب آسان است و باعث می شود لوله کشی شما از کار بیفتد و یک وضعیت اضطراری جدی در خانه شما ایجاد کند.

سازگار با روال مداوم، راه حل است. این باعث سردرد اضطراری خانگی و هزینه های زیادی می شود.

نگهداری روتین چیست؟

·        پمپاژ:

پمپاژ منظم سپتیک تانک اولین اقدامی است که می توانید برای شروع نگهداری منظم سیستم سپتیک تانک خود انجام دهید. شما به سادگی باید با لوله کش خود تماس تلفنی برقرار کرده و آن را برنامه ریزی کنید. آن ها بقیه کار ها را انجام می دهند.

هر محل اقامت دارای جدول زمانی پیشنهادی مختلف برای پمپاژ سپتیک تانک است. لوله کش شما یک فرمول اساسی دارد که به شما توصیه می کند هر چند وقت یک بار نیاز به برنامه ریزی پمپاژ دارید. مهم است که شما می دانید آخرین باری که پمپاژ شده است، اندازه مخزن و تعداد افرادی که از سیستم استفاده می کنند. این شامل هر اجاره کننده یا مهمان طولانی مدت است.

اگر از برنامه ریزی پمپاژ منظم غافل شوید، خطر سر ریز شدن مخزن به حیاط یا بد تر پشت سر گذاشتن در خانه وجود دارد.

·        بازرسی سپتیک تانک:

هنگام خرید خانه، باید در کاغذ بازی اندازه سپتیک تانک، موادی که از آن ساخته شده است ذکر شده باشد و نسخه ای از آخرین باری که بازرسی می شود در آن باشد. این اطلاعات را به لوله کش خود بدهید و از آن ها برای ادامه بازرسی سالانه سپتیک تانک استفاده و بهره برداری می کنند. برای آزمایش یکپارچگی سپتیک تانک نیازی به بیرون آوردن آن ندارند. آن ها به شرط این که دسترسی به درستی حفر شده باشد، همه ابزار های مناسب برای انجام این کار را هم زمان با پمپاژ دارند.

اگر یک سپتیک تانک برای مدت طولانی بدون نظارت باقی بماند، احتمال تشکیل نشت وجود دارد. این می تواند باعث بروز انواع مشکلات بسیار پر هزینه شود، حتی اگر به طور مستقیم بر خانه شما تأثیر نگذارد. آسیب های زیست محیطی خطرناک است و در صورت داشتن سپتیک تانک نشتی بسیار سریع رخ می دهد. هنگامی که لوله کش شما دریچه دسترسی را باز می کند، تشخیص آن بر اساس سطح مایع آسان است.

هزینه نگهداری روزمره چقدر است؟

·        هزینه خدمات متوسط ​​پمپاژ سپتیک تانک بسته به محل زندگی شما.

·        هزینه بازرسی سپتیک تانک بسته به محل زندگی شما.

روش هایی برای صرفه جویی در هزینه بیشتر نیز وجود دارد. دسترسی به سپتیک تانک پلی اتیلن را خودتان حفاری کنید و پس انداز کنید. تانکر پمپ با خوشحالی این کار را انجام می دهد، اما با پرداخت هزینه.

از شرکت هلدینگ صنایع برتر خدمات خود بخواهید هم زمان بازرسی سپتیک تانک و هم پمپاژ سپتیک تانک را انجام دهد. حتی اگر آن ها را برای جستجوی دسترسی استخدام کنید، آن ها فقط باید یک بار این کار را انجام دهند و در هزینه های شما صرفه جویی می کنند.

خدمات اضطراری معمولی:

·        فاضلاب:

این عدد براساس ماهیت دقیق اورژانس سپتیک شما به طور قابل توجهی متفاوت است. با این حال ، تمام متوسط ​​هزینه های اضطراری بسیار بیشتر از هزینه سالانه نگهداری پیشگیرانه است.

·        مواد:

شرکت ها هزینه را بر اساس نیاز فوری شما به خدمات افزایش می دهند.

·        هزینه متوسط ​​برای بازرسی اضطراری.

·        هزینه متوسط ​​برای پمپاژ اضطراری.

·        هزینه متوسط ​​برای تعویض میدان لیچ.

·        هزینه متوسط ​​تعویض سپتیک تانک.

·        کار یدی:

اگر خدمتی که شما نیاز دارید یک کار طولانی مدت از جمله حفاری و نیروی انسانی است، به سرعت اضافه می شود. اعداد و ارقام در مقایسه با چند صد دلار مخزن شما برای پمپاژ و بازرسی سالانه وحشتناک است.

با شرکت هلدینگ صنایع برتر یک تماس تلفنی برقرار کنید تا سیستم سپتیک تانک شما یک برنامه نگهداری معمول داشته باشد و دیگر هرگز نگران نباشید.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان سپتیک تانک نیاز دارید؟

لوله کشی های شرکت پایپ ایران همیشه و در همه وقت برای کمک به شما در خدمت هستند.

گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های سپتیک تانک و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سپتیک تانک و فرایند تولید سپتیک تانک و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی سپتیک تانک یا سایر دستگاه های هضم کننده و نیز قیمت سپتیک تانک، لطفاً با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 02166483199 و 09128405915 در ارتباط باشید.



Comments

Popular posts from this blog

دلایل شایع خرابی سیستم سپتیک تانک